© Studio Kevin Weiß
Nábytek

Jednoduchý design

Vše začíná nápadem: pak Kevin Weiß vezme do ruky pero, nakreslí první návrhy do poznámkového bloku, nastíní tvary, zaznamená nápady. Kreativita ho pohání již od dětství.

© Studio Kevin Weiß
© Studio Kevin Weiß
© Studio Kevin Weiß

Jeho touha po designu se přenesla do řemeslné dovednosti prostřednictvím učňovské přípravy v tesařské dílně Baur v Bissingen/Herbrechtingen v Bádensku-Württembersku v Německu. Následné studium ve „Školách pro dřevo a design“ v Garmisch-Partenkirchenu mu přineslo stálé pracovní místo, kde může využít své kreslení a navrhování. Dnes je tento 28letý mistr „vedoucím designu“ ve své dřívější učňovské firmě, vede své vlastní designérské studio KG Design, pravidelně vyhrává ceny a svými návrhy vyvolává senzaci na designérské scéně. A ADLER je vždy u toho.

Nezbytnosti

„Barva a povrch mého nábytku jsou pro mě zásadní. Proto jsem rád, že můžu spolupracovat se společností, jako je ADLER,“ zdůrazňuje Weiß. O truhlářství Baur se stará obchodní zástupce ADLER Tom Horvat. „Už jsme spolu zvládli spoustu skvělých projektů,“ vysvětluje designér, proč přičichl k ADLERu i „soukromě“. Například u jasanového stolu „Chao-Tisch (pozn. překl.: Chao-Stůl) v růžové“ upraveném mořidlem na vodní bázi ADLER Arova Aqua-Colora v RAL 3015 a vrchním nátěrem ADLER PUR-Antiscratch. Stůl svými neobvykle umístěnými nohami rozbíjí klasickou hierarchii a dává do popředí individualitu každého jedince. Weiß také spoléhá na pastelové, přátelské odstíny Arova Aqua-Colora u limitované edice své oblíbené židle „Minimum“ pro domácí kutily: sedák lze snadno sestavit z pěti panelů z jasanového dřeva, z nichž jsou některé barevné, a to bez šroubů nebo lepidla. Jednoduchost je stylistickým rysem, který prochází celou Weißovou tvorbou: židle Mahu, která v roce 2019 získala německou cenu za design, zaujme svým srozumitelným designovým jazykem. Eleganci, linie a lehkost podtrhuje černá povrchová úprava ADLER Pigmopur.

Inspirace

Kuchyně navržená s ADLER Bluefin Pigmosoft v bílé barvě a v mechové tmavě zelené barvě RAL 6005 je také čistá a minimalistická. Na druhou stranu designér rád používá ADLER Aduro Vitea pro dřevěné povrchy, které mají vypadat co nejpřirozeněji – jako to udělal u svého mistrovského díla, pracovního místa ke stání. Pět zásuvek uzavřeného korpusu z třešňového dřeva nabízí spoustu prostoru pro nové nápady, které již jistě poletují v kreativní mysli mistra tesaře a designéra!

© by adler-lacke.com