Marketing společnosti ADLER ukazuje přidanou hodnotu dřevěných oken ve správném světle. Koncept marketingové prezentace sahá od barevných vzorkovnic až po prvky na showroomech výrobců oken, kde se pro zákazníky stává výběr oken skutečným zážitkem.

Okna mohou být viděna různými způsoby: Někteří výrobci v nich spatřují pouze informace, profily, ceny, náklady. Co ale skutečně vidí zákazník? Jak může zákazníkovi pomoci brožura, ve které je pouze jeden seznam okenních profilů za druhým? Ne moc, tvrdí marketingový tým ADLER -Werk Lackfabrik, a proto vytvořil pro výrobce oken, kteří chtějí prodávat okna srdcem, kompletní marketingovou podporu. Protože kompletní poradenství a skvělý výsledný dojem nakonec vždy rozhodnou.

© ADLER

Od vzorků povrchových úprav až po větrání

Povrch dřevěných oken je dokonalý: je příjemný na dotek a dodává objektu estetický vzhled. Marketingové oddělení společnosti ADLER předvedlo tuto přidanou hodnotu dřevěných oken ve správném světle. Celá marketingová prezentace sahá od univerzální barevné vzorkovnice až po brožuru s tipy na správnou péči o okna a na správné větrání. Každý výrobce oken si tak může individuálně vybrat služby, které nejlépe vyhovují jemu i jeho zákazníkům.

Showroom, do kterého se zamilujete

S prezentačním panelem Protected by ADLER se výběr oken stává skutečným zážitkem. Je tu prostor nejen pro různé vzorky okenních profilů s různými povrchovými úpravami, ale lze je také kombinovat i s různými povrchy fasád. S těmito prodejními panely tak může kompletní konzultace k nákupu oken proběhnout přímo v showroomu prodejce. Zákazník vidí, jak bude okno ladit k fasádě jeho domu a především si může "osahat", jaký bude skutečný povrch jeho nového okna. V tu chvíli již u zákazníka nerozhoduje pouze cena oken, ale celkový dojem - protože dřevěná okna „protected by ADLER“ si prostě zamiluje.

Popis Velikost Formát
Popis Příručka pro údržbu oken a dveří Velikost 3.7 MB Formát PDF
Popis Oknařský vzorkovník Simply Inspiring Velikost 3 MB Formát PDF

© by adler-lacke.com