Prémiový servis pro kuchyně a nábytkářský průmysl
Profitieren Sie als ADLER-Kunde von unserem Premium-Service. Ihre individuellen Wünsche haben bei ADLER höchste Priorität. Die engagierten Mitarbeiter stehen Ihnen unterstützend bei der Produktauswahl, Anlagenplanung sowie technischen Fragen zur Verfügung. Unser Ziel ist es, Ihnen durch unser Know-How bei allen technischen Fragen oder Problemen zur Seite zu stehen und professionellen Service zu gewährleisten.
Exklusiver Service
Der ADLER-Kunden steht unser Service werktags von 8:00 bis 17:00 Uhr zur Verfügung. Zusätzlich können Sie uns jederzeit online kontaktieren, oder einen Rückruf anfordern!
Know-how
V naší aplikační technologii (AWETA) jsou koncepce racionální povrchové úpravy vyvíjeny individuálně pro každého zákazníka.
Sladění barev
Naše koloristika vám poradí při výběru a vyvzorování speciálních barevných odstínů přímo pro vám na míru (měření a formulace zákaznických odstínů, vytváření vlastních barevných tónů ...).
Kompetence
Můžeme převzít koordinaci našich produktů ve výrobních závodech na různých místech v celé Evropě. Postaráme se také o optimalizaci vašich lakoven. To zahrnuje komplexní poradenství a individuální koordinaci výrobků a zařízení ve vaší lakovně.
Technické poradenství
Naši technici vás podporují ve všech záležitostech a doprovázejí vás během probíhající výroby. Nejen telefonicky, ale i přímo na místě.
Dodací servis
Zaručujeme nejrychlejší doručovací službu ze Schwazu nebo z některého z našich servisních středisek v Rakousku, Německu nebo v zahraničí.
Marketingový servis
© by adler-lacke.com