S plným odhodláním
Spolupracovat, přemýšlet, učit se ,diskutovata sdílet odpovědnost je v ADLER běžné. Prodejní tým v severním Německu ukazuje, jak to funguje s úspěšnou reklamní kampaní.
8. 3. 2021
Oslovování nových zákazníků - v době jako je ta dnešní, se to ale snadněji řekne, než udělá; je totiž třeba omezit osobní kontakty. Ani pandemie však nezastraší opravdu odhodlaného prodejce.
Prodejní tým v severním Německu se sám aktivně zapojil a z vlastní iniciativy v dílně tesaře Rainera Judaschkeho ručně vyrobil přibližně 600 vzorků s novým olejem Legno Dura-Öl od společnosti ADLER. Poté se prodejci vydali na cesty, vybaveni uvítacími taškami s lahvičkou dezinfekčního přípravku na ruce ADLER a nejrůznějšími informačními materiály.
„Osobní kampaň fungovala skvěle. Koneckonců, nic není přesvědčivější než skvělé povrchy, kterých s našimi produkty můžete dosáhnout - a krátké rozhovory s jednotlivými výrobci při našich rychlých návštěvách,“ říká manažer prodeje Heico Cuwalsky o svém vysoce motivovaném týmu.
© by adler-lacke.com