Okno do budoucnosti je otevřené: Tyrolské dny oken ve společnosti ADLER
Známí výrobci oken z celého německy mluvícího regionu přijali pozvání rakouského výrobce barev ADLER na květnové tyrolské dny oken ve Schwazu. Program dvoudenní akce zahrnoval špičkové přednášky na témata, která aktuálně hýbou oborem, a dostatek prostoru pro uvolněnou výměnu názorů.
23. 5. 2023
"Udržitelný - chytrý - úspěšný": Motto Tyrolských dnů oken 2023 se táhlo celým programem jako červená nit. V této neklidné době je budoucnost okenního průmyslu více než kdy jindy ve hvězdách. Jedno je však jisté: bude patřit těm, kteří vezmou otěže pevně do svých rukou a postaví se nadcházejícím výzvám inovativním myšlením a jednáním, udržitelným přístupem a otevření novým řešením. S klapkami na očích se na cestě do budoucnosti nikdo dál nedostane - místo toho je třeba oči otevřít a vytvářet partnerství. Nebo jak to ve své přednášce vyjádřil Josef Knill, jednatel poradenské firmy "FensterInForm": "Spojit se je začátek, zůstat spolu je pokrok, spolupracovat je úspěch."
Nové perspektivy
Těžištěm Tyrolských dnů oken bylo také setkávání, sdílení a partnerství. „Chtěli jsme našim návštěvníkům nejen nabídnout nové perspektivy, ale také je přivést do vzájemného kontaktu. Výrobci, kteří jsou vlastně konkurenty na trhu, si povídají, vyměňují si znalosti a názory nebo začínají společné projekty – to je prostě skvělé,“ říká Richard Mölk, ředitel divize ADLER pro okenní průmysl, který dvoudenní akci moderoval. A návštěvníkům toho bylo nabídnuto opravdu hodně: Matthias Hannawald, odborník na organizační a osobnostní rozvoj, nastínil megatrendy dnešní doby a věnoval se zejména problematice náboru kvalifikovaných pracovníků potřebných pro tak složité odvětví, jako je výroba oken. O tom, že prodej a obsluha zákazníků může být i zábavná, se přesvědčil "komediální řečník" Armin Nagel ve svém neméně odborném a vtipném vystoupení - a těm, kteří potřebovali další dávku motivace, pak udělil lekci vytrvalosti a důslednosti trojnásobný vítěz RAAM Wolfgang Fasching. V tomto špičkovém programu samozřejmě nemohly chybět odborné znalosti týmu ADLER: ředitel výzkumu a vývoje Dr. Albert Rössler poskytl zajímavé podněty k přemýšlení o udržitelnosti a inovacích a manažer vývoje ADLER Dr. Simon Leimgruber představil novou technologii CrystalClear od společnosti ADLER, která zaručuje jedinečnou transparentnost v kombinaci s vysoce účinnou UV ochranou dřevěných oken a vchodových dveří.
Jiný způsob přemýšlení
Společnost ADLER se těmito tématy nejen trefila do černého, ale organizační tým si od návštěvníků vysloužil také pochvalu za přátelské přijetí ve Schwazu, vřelou atmosféru a harmonický doprovodný program. A Richard Mölk také pozitivně bilancoval: "Naším požadavkem je, aby nás zákazníci vnímali nejen jako dodavatele, ale i jako partnera - jako partnera, který myslí mimo běžný rámec a zabývá se těmi tématy, která jsou pro průmysl důležitá. Na Tyrolských dnech oken se nám podařilo tomuto tvrzení plně dostát."
ADLER - V našich žilách proudí barva
Se zhruba 720 zaměstnanci je ADLER předním rakouským výrobcem barev, laků a prostředků na ochranu dřeva. Společnost založenou v roce 1934 Johannem Berghoferem, dodnes rodinný podnik, řídí ve třetí generaci Andrea Berghoferová. Téměř 21 000 tun barvy každoročně opouští továrnu ve Schwazu a dostává se k zákazníkům ve více než 30 zemích po celém světě. ADLER má distribuční společnosti v Německu, Itálii, Polsku, Holandsku, Švýcarsku, České republice a na Slovensku; jediným výrobním místem je ADLER-Werk Lackfabrik ve Schwazu / Tyrolsku (AT). ADLER je první společností ve svém oboru, která je od roku 2018 100% klimaticky neutrální. Společnost ADLER snížila svou ekologickou stopu na minimum pomocí mnoha opatření. Zbytkové emise, kterým se i navzdory všem těmto opatřením nelze vyhnout, kompenzuje společnost ADLER koupí uznávaných certifikátů o ochraně klimatu, čímž pomáhá financovat nové projekty v oblasti ochrany klimatu.
© by adler-lacke.com